środa, 27 marca 2013

Jasne wnętrza.

Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam kilka jasnych wnętrz. Niedługo czeka mnie urządzanie mieszkania więc powoli szukam inspiracji, które sukcesywnie zapisuję na dysku :) Część pomysłów może uda się zrealizować, podpatrzeć; część jest niestety nie do wykonania w naszej architekturze. Mimo to mam swój określony pomysł na mieszkanie, pewien styl, który od jakiegoś czasu bardzo mi się podoba.

Zainspirowana architekturą Nowego Jorku, zakochałam się w loftach. Uwielbiam ogromne pomieszczenia, przeszklone, jasne. Ich idealnym uzupełnieniem są jasne ściany, jasne meble. Za oknem miejski widok. Niestety w Polsce wciąż brakuje tego typu budynków, a jeśli już się pojawią to mieszkania w nich są strasznie drogie i uważane za luksus.

Ja wybrałam za swoje gniazdo na ziemi mieszkanie z dużym salonem z aneksem kuchennym, z widokiem na las. Zlokalizowane blisko centrum, ale w cichej okolicy, w pobliżu rezerwatu przyrody, 60m od lasu. Wszystkie okna wychodzą na południe/zachód, ze wszystkich pomieszczeń rozprzestrzenia się ten sam widok. Duża ilość okien umożliwi stworzenie obrazów w postaci przyrody za oknem.
 
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć "inspiracji", które może nieco jaśniej oddadzą to, co mam na myśli :) Enjoy!














13 komentarzy:

  1. Jasne wnętrza są takie przyjemne i delikatne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem właśnie po remoncie i gdy kiedyś górowały u mnie kolory Venge, tak teraz wszędzie jest biało, o wiele subtelniej się wydaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierzę. jasne kolory lepiej wpływają na samopoczucie ponoć :) pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. love the white colours and light tones a lot - my dream apartment would look like this as well :)
    would you like to follow each other on bloglovin'?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne, biel jest piękna i klasyczna :)
    zapraszam do mnie:
    bontonchic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other???
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam białe wnętrza! mam mnóstwo zdjęć na komputerze! nic tylko czekać i wypełniać kupony w Lotto :) zapraszam:

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jasne, a zwłaszcza białe wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa ;) moje marzenie te wnętrza:) super blog ;) http://veronikas-wawro.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń